26 apr 2009

Moja knjiga na Bosanski

Moja knjiga na Bosanski
Esselamu alikum svima braco i sestre u Isamu. Opet ponovo zahvaljujem svima na ukazanoj podrsci jer Muhamed salalahu aleihi ve-s-sellem je rekao: Ko ne zahvaljuje narodu taj ne zahvaljuje ni Allahu. Vracajuci se na argoment tj. knjigu zelim da vam donesem jednu radosnu vijest. Potpisala sam 19 marta ugovor sa izdavackom kucom ILUM (http://virtue.dibidus.info/) da mi objavi knjigu na Bosanski. Pa ce vjerovatno proci otprilike 2 mjeseca za izdanje\objavljivanje jer dok se potpise ugovor, prevod knjige, recenzija, stampanje, predgovor za knjigu, dva mjeseca ipak trebaju. Knjigu nisam napisala kako neki tvrde zbog novca i slave vec zbog zarade na onom svijetu. Moja knjiga, e vidicete INSALLAH, se nece svidjeti islamofobicnim huljama i manipolatorima jer oni ne zele da cuju ono sto se ne zeli cuti. Uostalom, po Islamu svak ima pravo da unovci svoje znanje, a ja sam i nezaposlena. Jedan drugi razlog sto sam napisala knjigu je i taj sto je nas poslanik salalahu aleihi ve-s-sellem kazao; Ne ponizavajte sami sebe. Ashabi upitase; o Allahov poslanice kako to? Pa ko dodje na sudnji dan a Allah ce ga upitati sto nije govorio istinu a nesretnik ce odgovoriti; bojao sam se toga i toga. A Allah ce mu odgovoriti zar nije bilo vaznije da se mene bojis? U mojoj knjizi ja zelim da upozorim Islamski svijet od Zapadnog Laicizma, Sekularizma, Razvrata, Prostitucije, i svega toga negativnog sto bi moglo kostati skupo Islam. I sam Samuel Hantington je kazao da Zapadna civilizacija radja tri problema; 1. Bezobrazna, 2.Opasna i 3.Podmukla. Pa jeli i on (SAMUEL HANTINGTON) "VEHABIJA"? Nisam presla na Islam zato sto nisam poznavala Katolicanstvo jer ako ste citali moj intervju mogli ste primjetiti da sam navela da Biblija kaze "bolje muska zloca nego zenska dobrota". A u mojoj knjizi sam navela jos toga kako Biblija tretira zenu pa vi recite da li to normalna zena moze prihvatiti. Za sada toliko i opet hvala svima na podrsci i ubuduce cu na mom blogu ponekad obavjestavati i na Bosanski.

ESSELAMU ALEIKUM

Nessun commento: